agencja reklamowa zabrze
Strona główna | O nas | Oferta | Portfolio | Linki | Warunki współpracy | Kontakt

Oferta

Identyfikacja wizualna >> Księga Identyfikacji Wizualnej

Księga Identyfikacji Wizualnej

Identyfikacja Wizualna / Corporate Identity

Dopracowana, spójna i konsekwentnie stosowana identyfikacja wizualna jest jednym z głównych narzędzi kreujących wizerunek firmy.

Czym jest księga CI?

Są to zasady identyfikacji wizualnej firmy zebrane w formie księgi - występującej w formie elektronicznej i/lub drukowanej. Pełną zawartość księgi identyfikacji wizualnej (księga CI - skrót od ang. Corporate Identity) ciężko wymienić, gdyż firmy kładą różny nacisk na inne jej elementy.

Zasady identyfikacji wizualnej firmy to pewnego rodzaju instrukcja obsługi, pewne wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opisują one bardzo szczegółowo budowę znaku, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy przedstawia się zasady prawidłowego zastosowania logotypu w rożnych miejscach i z wykorzystaniem różnych technologii. W takiej księdze nie powinno zabraknąć również błędnych, czyli niedopuszczalnych form zastosowania znaku firmowego i innych elementów. Ponadto księga identyfikacji zawiera opis zastosowania znaku z innymi elementami graficznymi lub ich braku, zasady te określają współistnienie logotypu.

Na system identyfikacji wizualnej składaja sie m.in.:
• symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
• kolory firmowe,
• druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne),
• identyfikatory pracowników,
• stemple, - materiały reklamowe,
• materiały drukowane dla celów public relations,
• środki transportu (reklama na samochodach)
• tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe,
• opakowania
CId

.:© CADDO       Sklep internetowy Twoja-Reklama.com.pl